Každá firma musí mít svůj vlastní, jedinečný název. To pomůže všem zainteresovaným stranám. Firmy si tak budou moci lépe dělat marketing a snáze se dostanou do povědomí zákazníků. Zákazníci zase budou vědět, jak výrobky daného podniku najít. A úřady zase, jak je kontaktovat.
Je pochopitelné, že mnohé z nich tohoto nařízení využívají k vlastní propagaci. Typický je snadno zapamatovatelný název, který zároveň láká i říká, jaký typ zboží či služeb daná firma nabízí. V mnoha případech to však není na první pohled jasné.
Jedním z příkladů, kdy většina z nás hned neví, co přesně v dané firmě můžeme objednat, je i HRO-TECH. Jistě, z názvu můžeme vytušit, že se jedná o cosi s technologiemi, avšak to nám toho příliš neřekne. A to je celkem škoda, neboť tím může tato firma přijít o potenciální zákazníky.
Čím se tedy skutečně zabývá? Jednoduchá odpověď zní, že výrobou různých strojů a zařízení podle přání zákazníků. Ve většině případů se jedná o výrobní stroje pro jiné firmy, které je potřebují do svých továren, avšak rozhodně to není jejich jediná práce.
Mimo jiné vám totiž dokážou navrhnout celou výrobní linku a následně ji vyrobit a sestavit. To je ideální zejména pro začínající podnikatele, kteří doposud nemají žádné stroje a zařízení, které pro výrobu potřebují. Provádí také vylepšení a automatizace výroby, což jsou věci, které jsou v dnešní době velmi často skloňovány. Je to totiž jeden z nejlepších způsobů, jak dlouhodobě snížit náklady a zvýšit produktivitu.
Samozřejmě se můžeme ptát, co vlastně ono jméno znamená. Ve skutečnosti je to poměrně jednoduché. Firma je součástí skupiny Hronovský, s. r. o., což je reflektováno v první části názvu. Druhá část odkazuje na to, že se zabývají výrobou technologií. Je tedy jasné, z jaké skupiny nejčastěji získávají své zákazníky. Proto je pochopitelné, že na ni cílí i svůj marketing. Je jen otázkou, zda budou v dlouhodobém horizontu skutečně úspěšní.